CASE STUDY: fungujú „emoji“ v predmetoch emailov?

Vzorka okolo 45 000 ľudí, rovnomerný A/B/C testing. Fungujú emoji v predmete emailu? Bude vyššia open-rate?

Nebudem ďalej naťahovať. Robili sme test na cca 45 000 CZ ľudí, 9.8.2017 cez Mailchimp. Zaujímalo ma, či „emoji“ v predmete zvýši open-rate alebo nie. Tak, odpoveď je nie, v tomto prípade nezvýšila open-rate. 

Aké máte skúsenosti vy? 🙂

Dočítané? Páčilo sa?

Keď napíšem niečo nové, pošlem o tom holuba. Priamo na mail!

Váš email skončí v Mailchimp liste, ktorý používam na notifikácie o nových článkoch. Nič viac nedostanete, ani ak by ste chceli.

Chválospevy smerovať na:

Štefan Polgári

Mám rád rýchle riešenia. Radšej veci robím, ako sa o nich rozprávam a to oceňujem aj na ostatných. Pomôžem ako viem, stačí sa ozvať. Karma je zdarma a verte mi, DONE is better than perfect.

Copyright © 2016 Štefan Polgári