Kampaň Liderin Efekt

Kto počúva rádio, či už nejaké slovenské alebo české, určite už počul reklamu na Clavin (V momente sexuálny diabol). Cesty sú plné trápnych plagátov akéhosi diabla s očami sťaby diamanty. Trápne a nákladné. Zrejme prichádza do tohoto „vstávajúceho“ segmentu nový hráč. Je to spoločnosť Liderin. Tá zvolila správnu voľbu a zamyslela sa. Spolu so spoločnosťou Zaraguza Digital  vymysleli kampaň Liderine Efekt. To je kampaň! Nič extra drahé a šíri sa to samo. Epic win.

PS: nečudoval by som sa, ak by sa deti v noci strhávali zo sna s tým, že ich napadol sexuálny diabol…

Dočítané? Páčilo sa?

Keď napíšem niečo nové, pošlem o tom holuba. Priamo na mail!

Váš email skončí v Mailchimp liste, ktorý používam na notifikácie o nových článkoch. Nič viac nedostanete, ani ak by ste chceli.

Chválospevy smerovať na:

Štefan Polgári

Mám rád rýchle riešenia. Radšej veci robím, ako sa o nich rozprávam a to oceňujem aj na ostatných. Pomôžem ako viem, stačí sa ozvať. Karma je zdarma a verte mi, DONE is better than perfect.

  • Co tak kombinacia aj klasickych marketingovych kanalov a online marketingu na socialnych sietach so synergickym efektom 🙂 Myslim si ze to by bolo najucinnejse z pohladu predaja. Kazdopadne zaujimava kampan.

Copyright © 2016 Štefan Polgári