Výsledky A/B testingu – veľa vs. málo obsahu na landing page

Toto bude fakt rýchle 😀 Je to len jeden výsledok A/B testingu, kde som skúšal, či funguje lepšie viac alebo menej obsahu na landing page.

Hypotéza bola jasná – menej obsahu, menej rozmýšľania, lepšia CTR a konverzia. Ako vždy, chyba 😀

malo_obsahu

Ukážka s menším obsahom

vela_obsahu

Viac obsahu

Zhoršenie o celých 9%

Výsledok nebol až tak dramatický, ale proste menej obsahu v tomto prípade fungovalo horšie, ako veľa obsahu. O celých 9%. Vzorka bola viac ako 1600 ľudí, takže celkom dosť.

graf

Toľko dnešný krátky blog 🙂

Dočítané? Páčilo sa?

Keď napíšem niečo nové, pošlem o tom holuba. Priamo na mail!

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

Váš email skončí v Mailchimp liste, ktorý používam na notifikácie o nových článkoch. Nič viac nedostanete, ani ak by ste chceli.

Chválospevy smerovať na:

Štefan Polgári

Mám rád rýchle riešenia. Radšej veci robím, ako sa o nich rozprávam a to oceňujem aj na ostatných. Pomôžem ako viem, stačí sa ozvať. Karma je zdarma a verte mi, DONE is better than perfect.

Copyright © 2016 Štefan Polgári