Čo a kedy publikovať na Facebooku ? Infografika

Kedy postovať statusy a čo ? Ako sa dalo predpokladať,  netreba publikovať zbytočne často. Informácie nám prináša infografika od neznámeho autora. Čím častejšie otravujete (niekoľko krát za deň, prípadne stále s jasným reklamným posolstvom), tým viac užívatelia odchádzajú resp. vypínajú zobrazovanie stránky v newsfeede. Píšte jednoducho, žiadne romány. Najideálnejšie je pripojiť obrázok a nie postovať čistý link. Mám podozrenie, že aj keď priložíte obrázok a vložíte externý link napr. cez goo.gl či bit.ly, tak sa znižuje rank dôveryhodnosti a príspevok sa zobrazuje menej. Čiže ideálne krátky text, pripojiť obrázok a cieľ (action) zahrňte do textu (teda napr. … viac u nás na webe, iba v našej predajni, viac u nás a pod. )

To, kedy publikovať je podľa mňa na diskusiu. Hlavným cieľom je zamyslieť sa nad tým, kedy sa cieľová skupina vyskytuje na Facebooku. Čiže sa to presne určiť nedá. Ak máme všeobecnú cieľovku, tak sa treba zamyslieť nad tým, ktorý segment je pre nás najbonitnejší a „koho chceme“.

Ak ide o deti a študentov, publikovať treba určite večer, kedy sú na PC. Už nie sú v škole ani von. Ak ide o mamičky, tak sa treba zamyslieť nad tým, kedy majú čas na Facebook. Ideálne teda niekedy kým ešte nie sú deti doma, alebo už spia resp. nevyžadujú pozornosť. Nedá sa to teda kategorizovať, kedy.

 

Dočítané? Páčilo sa?

Keď napíšem niečo nové, pošlem o tom holuba. Priamo na mail!

Váš email skončí v Mailchimp liste, ktorý používam na notifikácie o nových článkoch. Nič viac nedostanete, ani ak by ste chceli.

Chválospevy smerovať na:

Štefan Polgári

Mám rád rýchle riešenia. Radšej veci robím, ako sa o nich rozprávam a to oceňujem aj na ostatných. Pomôžem ako viem, stačí sa ozvať. Karma je zdarma a verte mi, DONE is better than perfect.

Copyright © 2016 Štefan Polgári