SEOUX: seminár lepší, ako všetky sterilné pseudo-konferencie v hoteloch
Nie, nedostal som za to zaplatené a ani nejaký darček. PR článok s backlinkom úplne zdarma, lebo si to zaslúžia.
Včera sme boli na seminári SEOUX, ktorý usporiadavajú Honza Kvasnička a Pavel Ungr. Aké to bolo? Bolo to MEGA. Síce SEO ma už nejak neberie, za to UX áno. Nebolo to ako v Bratislavskom hoteli Gateone, kde sa zídu stále tí istí ľudia, čo sú tam len preto, lebo nemusia byť v robote. Odsedia si to, najedia sa, podebatujú a niekedy ešte počas konferencie idú s pánom bohom preč. Polovica prednášajúcich si za to zaplatila a druhá sa „pripravila“ večer predtým a neboja sa tým ani pochváliť.
SEOUX bolo však kúsok o niečom inom. Bolo to o komunikácii, o príkladoch o tom, že som si niečo aj odniesol. Nie len počmáraný papier a igelitku plnú propagačných predmetov od sponzorov + staré čísla nejakého časopisu. Reálne čísla, reálne príklady, postupy, odpovede a po akcii posedenie, kde sa ešte špeciálne venovali prednášajúci aj osobne. Bez ostychu rozdávali know-how. Nebolo to ako inde, kde sa pre prednášajúcich afterka zmení na lov vizitiek nových klientov.
A to nehovorím o tom, že celodenné školenie stálo 80€ a za tie pseodo-konferencie v hlavnom meste si usporiadatelia neboja vypýtať aj 2x toľko.
Čiže toľko odo mňa. Mohli by urobiť SEOUX2 alebo ešte lepšie, len UX2 😀 Kľudne prídem aj do Prahy. Jediná konferencia, na ktorej som bol a dá sa porovnať s týmto, bol UNICAMP (hold, už ani nemá web, tak len článok). Žiadne marketing festivaly, žiadne sterilné hotely. PRAX!
<— koniec neplateného PR, ktorý som napísal rád —>
Smutný príbeh, žiadne komentáre ešte nemám :(.
Pridaj komentár, nehanbi sa!