Fire marketing – alebo ako sa priživiť na požiari národnej pamiatky

Ako to bolo s Demitrom, tak to je dnes s práve horiacim Hradom Krásna Hôrka. Miestny prevádzkovateľ informačného portálu si postavil pekný obchodný model na hyenizme dosť hrubého zrna. Pán Oceľník vypublikoval článok a vedel, že ľudia budú hľadať  informácie práve uňho a šikovne odkazuje z fotiek na nejaký pochybný affiliate web so zájazdami. Smutné, veľmi smutné. Takto sa to robí u nás, na Slovensku!

Dočítané? Páčilo sa?

Keď napíšem niečo nové, pošlem o tom holuba. Priamo na mail!

Váš email skončí v Mailchimp liste, ktorý používam na notifikácie o nových článkoch. Nič viac nedostanete, ani ak by ste chceli.

Chválospevy smerovať na:

Štefan Polgári

Mám rád rýchle riešenia. Radšej veci robím, ako sa o nich rozprávam a to oceňujem aj na ostatných. Pomôžem ako viem, stačí sa ozvať. Karma je zdarma a verte mi, DONE is better than perfect.

  •  fakt úbohosť … nuž, aj taká je slovač 🙂

  • To su s prepacenim ciste kecy. Hyeni najhrubsieho zrna su potom aj Sme, Pravda, TA3 a vsetci, co o tom informuju a naokolo maju tiez reklamy.

    • Anonym

      maju reklamy okolo a nie na fotkach 🙂

      • Ale tie reklamy tam mal aj vcera, ked hrad nehorel. Podla tvojej logiky si aj ty hyena najhrubsieho zrna lebo mas v sidebare aj v menu odkaz na svoje reklamy. A samozrejme si clanok napisal ako hrad dotlieva dnes, takze si cista hyena, lebo dnes o to bude zaujem 😀

        • polgari

          prosim ta, precitaj si poriadne co som napisal. Nehovorim o banneroch co ma okolo ale o tom, ze vyuziva kliky na fotky, ktore su priamo spojene s temou a odkazuje ich na nerelevantny web.

          • OK, to je dementne a IMHO to nema ani zmysel ako zamyslal povodca.

          • Milan Dvorský

            nevidel som tam kurzor, takze neviem, ktora cast webu na screenshote smeruje na plejsovy web …

Copyright © 2016 Štefan Polgári