Načo je škola v reklamnej a marketingovej oblasti? Na hovno!
Skvelý článok v podaní Miša Pastiera.
Citujem:
Keď skončím odbor v kreatívnej oblasti, tak dostávam titul nie za to, že som v tom dobrý, ale za to, že som to vydržal a akceptoval systém. To je absurdné ocenenie. Preto sa nikto v kreatívnom priemysle nepozerá na to, čo ste vyštudovali! Pýtame sa, čo ste reálne robili, čo viete, čo chcete robiť.
Kedy ste videli na komerčnej odbornej konferencii prednášať pedagóga, ktorý učí odbor marketingovej komunikácie? Ja len možno trikrát z vyše 100 prednášok. Ak nemáme pedagógov, ktorí majú čo povedať, dal by som im novú úlohu alebo zamestnal viac projektových manažérov. Nech študentom organizujú čas, vytvárajú priestor na spoluprácu.
Príkladom dobrej práce je nový projekt Eskalátor.eu v podaní mojich spolužiačok – Veroniky a Lenky. Makajú, čo vám poviem 🙂 Lenka chce byť očividne copywriter a Veronika designér. Pracujú na sebe a to je v tomto odbore to hlavné!
Nie ste spokojní so svojim diplomom z vysokej? Urobte si vlastný! :D | DONE is better than PERFECT
[…] mojom vzťahu k vysokým školám školám som už písal. Viac krát. Tri krát? Štyri! Teraz to je teda asi…